Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





vrijdag 22 december 2017

Kerstmis én het kerstverhaal 2017


Nog even een blogpost zo vlak voor Kerstmis.
Wil jullie de link geven naar het kerstverhaal dat ik dit jaar weer heb geschreven. Het heet ELSA en je komt er door HIER te klikken.
Peter heeft een kort kerstverhaal, eigenlijk een korte mijmering teruggaand naar zijn kerst van 1964 geschreven. Om dit te lezen kun je HIER klikken.
Veel leesplezier!

Hieronder plaats ik een YouTube filmpje met het lied KYRIE ELEISON gezongen door Herman van Veen. Het liedje is oorspronkelijk van Willem Vermandere, als je wilt vergelijken kan je dan hier doen https://youtu.be/zVQ44MADSsw.
Dus blijf nog even, kijk en luister...


 
 
 
 
Ik wens jullie een heel mooi en gezellig kerstfeest!
 
Ik steek alvast wat kaarsjes aan,
een voor een ieder die ik moet missen,
ze geven licht en warmte!
Onderwijl luister ik naar 'Kyrie Eleison'.


Gon