Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





woensdag 26 december 2012

Het vervolg op 'annandag jul'


Ik heb jullie een zesde deel van het kerstverhaal beloofd. Een vervolg dat ik hoopte van jullie te krijgen. Ik werd gelukkig niet teleurgesteld. Er kwamen wat reacties binnen en het opvallende is dat het allemaal reacties van mannen zijn. Waar waren jullie dames? Stonden we achter het aanrecht :-))).
Het is ook zo dat de reacties kwamen van mannen die we al kennen. We hebben al eens iets van ze gelezen.

Ik had dus beloofd het mooiste vervolg te plaatsen op tweede kerstdag. Ik heb er echter drie geplaatst. Ik zou zeggen; ga er lekker voor zitten om HIER verder te lezen. Het eerste verhaal, dus het vervolg op het kerstverhaal van Bernhard Nordh, is geschreven door Jan. Gekozen voor Jan z'n bijdrage omdat zijn verhaal zo mooi aansluit op het verhaal van Nordh. Je vindt het door naar beneden te scrollen in het kerstverhaal en te gaan lezen direct onder de afbeelding van het schilderij van Anders Zorn dat onder deel vijf staat.
Na Jan z'n bijdrage volgen die van Arnoud en Hans.
Enorm bedankt Jan, Arnoud en Hans!

Veel leesplezier en een fijne tweede kerstdag!