Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





maandag 16 april 2012

Vikingen deel 3...



is er nog niet gekomen. Ik beloofde dit half/half na mijn logjes Vikingen deel 1 en Vikingen deel 2. Als je in het zoekveldje hier rechts het woord vikingen typt, krijg je heel wat berichtjes van mij in beeld. Ik ben dan ook heel erg geïnteresseerd in de Vikingen en de tijd waarin ze leefden. Eva attendeerde mij laatst op een grote overzichtstentoonstelling over de Vikingen, die deze zomer te zien is in het Drents Museum in Assen. Wauw, die wil ik UITERAARD bezoeken! Het is hier bijna om de hoek, hooguit een klein half uurtje rijden. De tentoonstelling is van 1 mei tot en met 28 oktober a.s. Ons bezoek zal wel in de herfst zijn, omdat we ons nu, voor vertrek naar Zweden, echt geen tijd gunnen. Jammer is dat wel, maar wat in het vat zit...

Omdat dit nu eenmaal een blog is waar meestal mensen op komen die in Zweden geïnteresseerd zijn (buiten familie en vrienden om), zijn er onder jullie misschien ook wel die interesse hebben in deze grote tentoonstelling. Daarom dan ook dit berichtje. Hier  ga je naar de website van het Drents Museum in Assen. Als je eenmaal op die pagina bent, kun je rechts bovenin ook nog klikken op een video. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen, dus mocht je gaan dan stel het erg op prijs als je me een mailtje stuurt met jouw beleving! Hiervoor kun je in de rechter kolom klikken op 'Mail me maar'. Alvast bedankt daarvoor. Wie weet een leuk verhaaltje van jou voor Blogpraat, of gewoon zo maar voor mij persoonlijk.