Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





dinsdag 19 oktober 2010

Computer


Even (bijna) computerloos ivm problemen. Nieuwe harde schijf heeft niet geholpen. Gaat nu naar fabrikant. WAARDELOOS! Wel garantie. Nu op oude laptop. Hiermee kan ik me netaan redden omdat de dongel in XP erg traag is, veel trager dan in de nieuwe kapotte laptop met Windows 7. Ik word er niet goed van zal ik maar zeggen en waag me zeker niet aan het uploaden van foto's. Ik ben trouwens alle foto's van juli/aug./september kwijt. Al die mooie foto's uit Zweden. Ben blij dat er nog op deze blog staan, heb ik in ieder geval nog iets daarvan. Ik was juist bezig ze op een externe schijf te zetten toen het mis ging.
Met mijn moeder gaat het wonder boven wonder goed. Veel betere berichten nu. Ik ben erg blij, want dat is veel belangrijker dan die hele laptop!
Tot gauw