Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





donderdag 19 november 2009

Midscand

Elandstier met koe / kalf
twee elandkalfjes

Eindelijk heb ik het stukje geschreven voor Jan Sikking van Midscand. Op Ameland kon ik er even de rust voor vinden. Al in augustus vroeg hij me of ik een stukje wilde schrijven over ons en Midscand. Dat wilde hij graag plaatsen op de website, als soort van reclame. Midscand is een afdeling van de Zweedse Immigratiedienst. Ik heb een beknopt stukje gemaakt en toen ik het af had, vroeg ik mezelf af of dit nu niet eerder had gekund. Het heeft me hooguit tien minuten gekost. Ik heb het zondagavond naar hem gemaild en maandagochtend belde hij gelijk al op om te zeggen dat het op de website staat en dat hij er erg blij mee is. Nou dat is erg leuk. Dit is de link naar de site: http://www.midscand.com/startsida1.html
Het stukje staat rechts boven onder "Nieuws" (Nyheter)
"Nederlanders die het hebben gevonden". Mocht je dit veel verder in de tijd pas lezen, staat het waarschijnlijk niet meer bij nieuws, maar je kunt het ook vinden onder "Referenties".