Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





donderdag 17 september 2009

Laatste dag in Hoting voorlopig

Tja, het is dan echt zover, we gaan morgen naar het zuiden. Alles is aan kant. Was niet zoveel werk. Hopelijk staat alles goed betreffende het vorstvrij houden van het huis, het is immers allemaal nieuw voor ons deze manier van verwarmen. Niet zo simpel als bij ons, waar je een thermostaat op 8 graden zet en klaar is kees. Maar de loodgieter komt nog over een paar weken e.e.a. doen en kijkt dan gelijk of alles goed staat en gaat. Tegen die tijd heb je hier al lang en breed nachtvorst natuurlijk. Ik wilde perse nog even met Rush naar de stroomversnelling. Zou er zo een poos gaan zitten, zo rustgevend dat geruis van dat water. Rush is er inmiddels niet meer bang van en loopt aan het eind heel dapper het trapje op naast het donderende water.

Eenmaal daar in het bos zag ik een heksenkring van paddestoelen. Helaas komt dat niet zo goed over op de foto. Het was eigenlijk ook al te donker om nog mooie foto's in een donker bos te maken. Maar het was echt zo'n plek waar je ook heksen zou kunnen verwachten, brrrrr, ha, ha.

Op de terugweg kwamen we dit nog tegen. Daar was een kampvuur geweest. Ze zijn bezig een afdak daar te maken. Morgen gaan Wouter en Tineke ook naar Östersund en nemen, na gezellig gewinkeld te hebben, de Volvo mee terug naar Hälla. We drinken even een kop koffie met z'n vieren daar en dan gaan wij met de huurauto verder zuidwaards. Ik wil iedereen bedanken voor de "goede reis" berichten via gastenboek, sms, telefoon! Als het goed is kan ik morgenavond in ieder geval ook nog internetten. In Denemarken weet ik het niet, ik denk het niet. Maar ik probeer het natuurlijk wel.
Tot volgende keer op deze plek!