Wie het leuk vindt kan hier lezen hoe wij genieten van ons verblijf in Zweden.
Over hoe het met ons gaat en wat we zoal meemaken...


Zweden... rust, ruimte, oneindige natuur, frisse lucht en veel aardige mensen!





dinsdag 18 augustus 2009

Tussendoor

Niet mijn gewoonte, maar even een berichtje zo overdag, tussendoor. Gisteravond nog het ID nr. van de auto naar de garage gemaild omdat ik van mening was dat er snel een fout in zo'n lange letter-/cijfercombinatie kan sluipen wanneer je beiden je "moers- taal" niet spreekt tijdens het spellen, alhoewel ik de cijfers en nummers in het Zweeds heb gedaan. Daarna vanmorgen gebeld en gevraagd of hij zijn email had gecheckt. Dat had hij en de computer aangesloten, de computer vond niets. Toen heeft hij naar Ford gebeld en kreeg daar de mededeling dat deze serie auto's een probleempje konden krijgen met de transmissie, iets met lucht. Nou ja, daar snap ik toch niks van, maar er komt nu in ieder geval vanmiddag al een bepaald onderdeel en dan gaat hij gemaakt worden. Nu hoop ik maar dat het dat ook inderdaad is. Optimistisch blijven! Morgen moet Christien naar Lycksele en heeft op z'n vroegst tegen de avond tijd op naar Dorotea te rijden (is toch 80 km van Gafsele!). Geeft niet, als we maar weten dat we eerdaags weer rijden en onszelf kunnen verhuizen zonder afhankelijk te zijn. Of dat dan donderdag of vrijdag is is dan niet zo belangrijk. We duimen door. Tot gauw!